DBID: 855
Systémové číslo: P23V00000007 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-003246
Datum zahájení:
18.01.2023
Nabídku podat do:
23.02.2023 16:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávky stravenek a benefitních poukázek v období 2023 – 2027, Bílina - III.
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky jsou, po dobu 4 let, opakující se dodávky stravovacích poukazů (dále jen stravenky), a nepeněžních benefitních poukázek (dále jen poukazy), a to včetně zajištění fungování elektronického systému.
Poukazy a stravenky budou dodávány dle jednotlivých požadavků zadavatele v:
• V listinné podobě, v požadovaném množství, v personalizovaném balení
• V elektronické podobě prostřednictvím čipové karty, umožňující provádění kontaktních i bezkontaktních úhrad ceny prostřednictvím platebních terminálů.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
27 013 412 Kč bez DPH
Místo plnění
Ústecký kraj
Teplice
Zadavatel
Úřední název: Město Bílina
IČO: 00266230
Poštovní adresa: Břežánská 50/4
41801 Bílina
Název oddělení:
Odbor nemovitostí a investic
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2019-032362
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.bilina.cz)
Zadavatel rozhodl formou usnesení Rady města Bílina č. 298 ze dne 14.03.2023 o výběru dodavatele Sodexo Pass Česká republika a.s., Radlická 2, 150 00 Praha Smíchov, IČ: 61860476.